2011/11/14

公主病(Princess's Illness)-周杰倫Jay Chou

Not a good direct translation actually.This lately-released song,in simple words,means the character of being spoiled(Again,apologize for my limited vocabs)



People keep saying this song has the same resemblance with Jay's previous work,阳光宅男~Go for this search and you'll know it~


Hmm,it's quite a rare for Jay as his works genre is not of this kind,anyway let's rock first with 'spoiled girl'~!

 OS:哎呦哥哥 嗨 你好!
我不是哎呦哥哥我是巨砲叔叔你怎麼啦?
我生病了!
那聽一下哎呦哥哥的陽光宅男就會好了啦!
No no~ 好不了喔…
為什麼呢?
因為是公主病啦!

為什麼我要去曬太陽
我要去學游泳 衝浪板要單手來扛
還不是因為你喜歡陽光男孩
要我奔跑在海灘上
你丟飛盤我學狗來接 汪
要我學后羿射太陽 因為你說太熱
哥兒們都笑你活在 自己童話世界
你說不是的話怎麼叫公主
看來這位公主 病的好像不輕
哭著說我背叛你
我說在哪裡 你說在夢裡
說一千遍愛你 這都不是問題
我用音樂來治你的公主病
要我打包自己 扮成Hello Kitty
Haha his scandal mate~XD
那看起來就會有點問題 沒關係我愛你
就算你愛自己痘痘幫你擠趕走壞壞脾氣
如果突然心急 想要美好婚姻
我的城堡說歡迎光臨

Click the link for the MP3 download~ 

No comments:

Post a Comment