2011/11/11

Mine Mine-周杰伦Jay Chou

I remember few days ago when I was  surfing Facebook  a friend's status catched my attention.He said he's listening to this song whole day.
Damn funny isn't?But this is what we do when we start to listen a new song,favourite one.So i search for this song and want to say:
"Hey man,me too!"

没有你的生活我开始写小说
好多画面好多灵感我要把稿费都给你
巷口不小心经过你的车子依旧停在红线
帮你缴罚单
你叫我别管我才想到我们已经分开
想起那一个夏天那不是那不是那是冬天
想起你生气的脸每天就像冬天唉唉唉
你说那是爱爱爱
谁该坚强起来月亮还是太阳是谁遮了谁
是谁都会依赖
你说已分开为什么还要帮你撑伞


 'Cause baby you are mine mine(Mine~~)
太快就承认我真的很想你
会不会没有男子气概你说
 Bye bye ( Bye~)
 Oh bye bye〜
拆开我的心随你看满满的都是爱
我的眼皮跳一下代表你在想我
我的耳朵痒一下代表你在讲我坏话
我没这么不好吧不用跟朋友说吧
如果以后和好了看到你朋友不是很尴尬
想起那一个夏天那不是那不是那是冬天
想起你生气的脸每天就像冬天唉唉唉
你说那是爱爱爱
骗谁我说的气话都收回
我写的小说根本是空白黑夜
你说既然已分开为何还要帮你撑伞


唛唛你唛搁唛搁偷偷离开
唛唛你唛搁唛搁偷偷离开
唛惊我不会放你一人治那
你想祙有人靠有人会疼
唛呐你雨伞雨伞赶紧打开
唛呐你雨伞雨伞赶紧打开
唛闹落大雨你淋雨我艰苦
落大雨我没你会艰苦


 'Cause baby you are mine mine(Mine~~)                                                太快就承认我真的很想你
 会不会没有男子气概You say
唛呐你雨伞雨伞赶紧打开
唛呐你雨伞雨伞赶紧打开
唛闹落大雨你淋雨我艰苦
落大雨我没你会艰苦
 
会艰苦
*PS again:Though I'm not very proficient in English,but isn't the title of this song 'funny' gramatically?XD 
Download link here~

No comments:

Post a Comment